سکوتم را باور نکن من بی تو راحت نیستم
بهترين هديه شما به ما نظرات گل شما هستندپس دوستان ما رو از نظراتتون بي نصيب نكنيد !

بهترین گوشی های موبایل اروپا توسط EISA در سال ۲۰۰۹ – ۲۰۱۰ انتخاب شدند.
انجمن صوتی و تصویری اروپا (European Imaging and Sound Association) که به اختصار EISA نامیده می شود بهترین گوشی های موبایل سال ۲۰۰۹ – ۲۰۱۰ اروپا را معرفی نمود. این انتخاب برای سازندگان موبایل بسیار مهم و حیاتی است چرا که بر روی فروش آن تأثیر بسزایی دارد امّا دلایل انتخاب:

بهترین موبایل موزیک پلیر اروپا در سال ۲۰۰۹ – ۲۰۱۰Sony Ericsson W995
این موبایل، مشتاقان مولتی مدیا را به خاطر راحتی پخش موزیک و ویدئو مورد هدف خود قرار داده است. W995 دارای صفحه نمایش ۲٫۶ اینچی با رزولشن ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسلی می باشد که احساس راحتی در استفاده از این دستگاه را برای مصرف کننده به همراه دارد. این موبایل یک موزیک پلیر Walkman V4.o، همراه کنترل شوکی، ورودی مینی جک جهت استفاده از هر هدفونی که مورد علاقه شماست و سیستم بی سیم وای فای (Wireless Wi- Fi). امکانات اضافی شامل یک دوربین عکاسی ۸٫۱ مگاپیکسلی، فلش LED، یک Geo-Tagging (تکنیکی که اگر GPS دستگاه فعال باشد میتوان موقعیّت جغرافیایی عکس گرفته شده را با دوربین ثبت نمود. مترجم) و تثبیت کننده تصویرهستند. با استفاده از نرم افزار Media Go جدید، جابجایی و مرتب کردن موزیک و ویدئوی های شما به حافظه داخلی ۱۱۸ MB یا کارت حافظه M2 (یک حافظه فلش ۸ GB همراه موبایل است) بسیار راحت خواهد بود. این موبایل حتی بعنوان سرور DLNA  بطوریکه شما می تواند عکس ها یا موسیقی خود را در دستگاه سازگاربا موبایل ببنید و یا بشنوید. سرانجام اینکه یک پایه شیک جهت قرار گرفتن بر روی میز نیز دارد. (برای دیدن جزئیات بیشتر به این سایت SGSArena مراجعه کنید. مترجم).

 

بهترین نوت بوک (لپ تاپ) ۲۰۰۹ – ۲۰۱۰
ASuS Eee PC 1008HA Seashell
Asus-Eee-1008HA-Seashellگوشه های گرد و سطح براق مشخصه طرح صدف Seashell  اسوس (ASUS) مدل Eee PC 1008HA است. این دستگاه نازک و سبک و برای حمل و نقل بسیار راحت است. صفحه نمایش ۱۰ اینچی واید ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسلی یکی از بزرگترین صفحه نمایش در نوع خود است. این دستگاه از سی پی یوی اتم مدل N280 شرکت Intel استفاده نموده و از پس ویندوز ایکس پی نسخه خانگی (Windows XP Home Edition) و Work مایکروسافت بخوبی بر می آید. این لپ تاپ در ضمن دارای ۱ گیگابایت رم DDR2و هارد SATA 160 گیگابایی، ۱۰ گیگابت ذخیره Eee در وب (اینترنت) است. دارای ارتباطات WLAN 802.11 b/g/n، بلوتوث ۲٫۱و دو پورت USB، LAN، و یک جک مینی صوتی می باشد. اگر می خواهید یک لپ تاپ قدرتمند و با جدیدترین مد روز داشته باشید لپ تاپ ASUS Eee PC 1008HA Seashell بهترین انتخاب خواهد بود. (برای دیدن جزئیات بیشتر به این سایت Engadget مراجعه نمایید. مترجم)

 

بهترین موبایل حرفه ای (Business) اروپا ۲۰۰۹ – ۲۰۱۰
موبایل  Nokia E75
Nokia-E75طراحی بسیار زیبا برای کسانیکه از موبایل بطور حرفه ای استفاده می کند، این موبایل از نظر امکانات های ارتباطی کامل بوده email، SMS، پیام صوتی و وب گردی را در خود دارد. موبایل Nokia E75 دارای GPST ، ارتباط Wi-Fi، راه اندازی راحت email و پروتوکل فراوانی برای انتقال اطلاعات دارد. ضمن اینکه صفحه کلید QWERTY کامل Side- جهت تایپ سریع را دارد. داری یک صفحه نمایش ۲٫۴ اینچی و دوربین عکاسی ۳٫۲ MP، حافظه داخلی ۵۰MB و ساپورت کارت حافظه MicroSD، که قابل ارتقا تا ۱۶ GB را دارد.دارای یک مینی جک صوتی برای هدفون است.با داشتن یک باتری با کیفیت و با عمر طولانی موبایل Nokia E75را مناسب نیاز کاربران حرفه ای کرده است. (برای دیدن چزئیات بیشتر به این سایت  GSMArena مراجعه کنید. مترجم).

 

بهترین موبایل عکاسی اروپا ۲۰۰۹- ۲۰۱۰
Samsung I8910HD compass

Samsung-18910HDبا خریدن موبایل سامسونگ مدل I8910HD شما بهترین موبایل دارای دوربین عکاسی ای که دارای فلاش LED و Geo-Tagging، تشخیص چهره، تشخیص لبخند و عکاسی پانورامایی خریده اید. در ضمن شما یک دوربین فیلمبرداری ۷۲۰ پیکسیل/ ۲۴ fps با کیفیت HD، وب بروزر، یک پخش کننده AV و دستگاه پخش کننده بی سیم سازگار با DLNA  خواهید داشت. موبایل سامسونگ مدل i8910HD مجهز به سخت افزار قدرتمند جهت شتاب در لود شدن برنامه هایش مانند آخرین ورژن سیستم عامل Symbian S60 است. مهمترین نکته برجسته این موبایل صفحه لمسی AMOLED بزرگ با سایز ۳٫۷ اینچ با رزولوشن ۳۶۰ در ۶۴۰ پیکسل آن بوده که تصاویر سه بعدی زیبا و عکس های عالی و ویدئوی با کیفیتی را نمایش می دهد.گذشته از اینها موبایل سامسونگ مدل i8910HD دارای GPS با نفشه های Rout 66، قطب نما، بازیهای HD، وی جت های (Widget) کاربردی، ۸/۱۶ GB حافظه داخلی، بلندگوهای استریو، خروجی تلویزیون، پخش کننده DivX و بسیاری از امکانات دیگر را در خود دارد. (برای جزئیات بیشتر به سایت Samsung مراجعه کنید. مترجم).

 

بهترین موبایل هوشمند اروپا ۲۰۰۹-۲۰۱۰
Apple iPhone 3GS

Apple iPhone 3GSموبایل iPhone 3GS اپل در ظاهر ممکن است تفاوت چندانی نسبت به مدل قدیمی تر خود نداشته باشد، ولی در واقع تغییرات چشمگیری کرده است. این موبایل دو برابر سریع تر از مدل قدیمی iPhone است و مصرف انرژی آن بطور چشمگیری کاهش یافته است.دوربین۳ مگاپیکسلی ارتقاء یافته دارای اتوفوکوس، و سازگاری با بلوتوث  افزایش پیدا کرده است گر چه  هنوز هم انتظارات بیشتری وجود دارد. شما می توانید فایل های موزیک خود را از طریق بلوتوث استریو با دستگاه های های فای منزلتان به اشتراک بگذارید یا اینکه از بلوتوث برای اربتاط با هدفون استفاده کنید. عملیات های هوشمندانه هم ارتقاء یافته اند مثلاً: شما می توانید عملیات برش، کپی و گذاشتن (Cut, copy and Paste) را انجام دهید، و MMS از فیلم برداری تان امکان پذیراست. این تغییرات ممکن است خارق العاده نباشد اما آنقدر مهم هستند که  iphon اپل را از رقبایش در جایگاه برتری قرار دهد. (برای دیدن جزئیات بیشتر به سایت APPLE مراجعه نمایید. مترجم).

جمعه 4 / 12 / 1389برچسب:, :: 1:24 AM :: نويسنده : محسن باراني* نديم پرور

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

هیچ وقت خودت را برای كسی شرح نده كسی كه تورا دوست داشته باشد نیازی یه این كار ندارد وكسی كه تورا دوست ندارد ان را باور نخواهد كرد. دوستان خيلي ببخشيد كه هميشه نميتونم براتون آپ باشم .چون دارم ميرم يه جايي كه يه يك سال و نيم طول ميكشه كه دوباره برگردم............ انشاال....... وقتي كه برگشتم كارمو به شكل جدي دنبال ميكنم و پاسخگويي شما دوستان گلم هميشه هستم . باراني
موضوعات


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 701
بازدید کل : 567243
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


: دوستان نظر فراموش نشه ... دوستون دارم